niedziela, 16 maja 2010

OOooo co to był za tydzień... Nie mógł się nijak inaczej skończyć jak tylko katarem i wszędzie rozbrzmiewającym kaszlem... Otóż moi drodzy juwenalia były i moja zacna 18. świętowana po raz 5. Oj pokazy światełek, grill na wałach, pochód, koncerty i to wszystko przykrapiane święconą wodą z nieba... Laaaało jak za czasów 97, ku chwale powodzią się jeszcze nie skończyło. Ale jest coś czym muszę się pochwalić... Dostałam medal...





Podpis mnie zabił...





laski na mnie lecą...jeeeeest!

6 komentarzy:

  1. Laski na Ciebie lecą... xD

    To ja Ci zazdroszczę xD

    OdpowiedzUsuń
  2. aż sama sobie zazdroszczę... w końcu jestem wart(a) swojej wagi w złocie... xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj jesteś wart(a), zaprawdę powiadam Ci, jesteś wart(a) xD

    OdpowiedzUsuń
  4. L twierdzi, że miały być męskie laseki tylko grawer się zapatrzył w złoto:p

    OdpowiedzUsuń
  5. taaaa w istocie tak to sobie też tłumaczę

    OdpowiedzUsuń
  6. 43 year old Programmer Analyst II Doretta Govan, hailing from Port McNicoll enjoys watching movies like Joe Strummer: The Future Is Unwritten and Surfing. Took a trip to Carioca Landscapes between the Mountain and the Sea and drives a Horch 853A Special Roadster. na na tej stronie internetowej

    OdpowiedzUsuń