niedziela, 21 marca 2010

-'Co u ciebie złego...?'
-wiosna...

Dzień wagarowicza w niedziele... nie ma co, miłościwe to wolne w tym roku. Moje kochane gołąbeczki, wieści złe! Został nam tylko jeszcze tydzień leniuchowania w czasie zimowym, a potem zabierają nam godzinę spania... Ja z tej rozpaczy spędzę chyba cały poniedziałek w łożu co by już na zaś odespać. No może oko otworzę tylko na posiłki - miejmy coś z życia.

Ogólnie to napisałabym wierszyk na cześć wiosny o trawie co się zieleni, ale wstydzę się tak na forum... Jeszcze moich fanów zgorszę, zablokują mi mój kącik, doniosą to na fb i nk, wykasują gg i już nie będę miała po co neta odpalać... a pomyśleć, że wierszyk ma 4 linijki, rymy też ma i gratis cosik jeszcze xD nooo... brakuje mu tylko wzmianki o chabaziach :]
Tak więc szaleć, nie będę, jeśli ktoś z całego serca swego zapragnie usłyszeć wierszyk, to ja zaplotę warkocza, zwieńczę go kokardami, przyodzieję szkolny mundurek i z gracją go wyrecytuję (już czuję, że rymuję). Ewentualnie telegram nadam z depeszą xD

Sweet nightmare

4 komentarze: