piątek, 18 lutego 2011

fuck the system






pierdolić zasady...



Jak mam ochotę na tłuste żarcie o 1 w nocy, to je jem. Jak mam ochotę na brudne naczynia, to nie myję ich przez 2 tygodnie albo i więcej aż kurwa zakwitnął. Jak mam ochotę na spanie do 12, to śpię do 13 nawet. Jak mam ochotę na wódkę, to piję z kaktusem. Jak mam ochotę na folkmetal, to słucham go na full blasicie nawet po 22. Jak mam ochotę zadać głupie pytanie, to je zadaję. Jak mam ochotę kogoś opierdolić, to go opierdalam. Jak mam ochotę na czekoladę, to jem nawet całą tabliczkę.
Jak mam ochotę pisać mgr, to piszę.

Bóg mi świadkiem. 


-robić to, co się lubi-
a nie to co oczekuje od ciebie świat
One life

2 komentarze:

  1. uwielbiam ten wpis. czytam go sobie zawsze jak tylko nie daj Boże najdą mnie wyrzuty typu "jak będziesz wpierdalać Haribo o 2 w nocy to ci w cycki nie pójdzie, ale w dupę jak najbardziej". czytam go i... wpierdalam sobie Haribo.

    OdpowiedzUsuń
  2. i tak trzymać!


    a ja jajecznicą na tłustym, cieknącym oleju! ]:>

    MNIAM xD

    OdpowiedzUsuń